مدیران موفق این مدل پرچم‌های تبلیغاتی را بیشتر سفارش می‌دهند

دسته بندی مقالات
1402.06.29
آیا شما مدیر یک کسب و کار یا شرکت هستید و تصمیم دارید در مدیریت خود تاثیرگذارتر عمل کنید تا […]
مدیران موفق این مدل پرچم‌های تبلیغاتی را بیشتر سفارش می‌دهند

آیا شما مدیر یک کسب و کار یا شرکت هستید و تصمیم دارید در مدیریت خود تاثیرگذارتر عمل کنید تا در بازار بهتر معرفی شوید و با رقبا رقابت کنید؟ با اطمینان می‌توان گفت تهیه پرچم‌های تبلیغاتی می‌تواند گامی موثر در این راه باشد. درصورتی‌که قصد خرید پرچم‌های تبلیغاتی در مدل‌های مختلف را دارید، احتمالاً به‌عنوان مدیر یک شرکت، کسب‌وکار و مجموعه به دنبال پرفروش‌ترین گزینه‌ها هستید که هماهنگ با خواسته‌های شما باشد. در این راهنما ما به تفکیک هر سبک و مدل از پرفروش‌ترین پرچم‌های تبلیغاتی که توسط مدیران موفق مورداستفاده قرار گرفته و تیراژ بالایی از خرید را در طهران پرچم از آن خود می‌کنند می‌پردازیم.

پرچم‌هایی که مدیران کسب‌وکارها و شرکت‌ها بیشتر سفارش می‌دهند

سطح تنوع در مورد این پرچم‌ها بسیار است از جمله مدل‌های پرفروش می‌توان به موارد زیر اشاره داشت که هرکدام چندین مدل مخصوص به خود را دارند که در ادامه به پرفروش‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

پرچم رومیزی تبلیغاتی جزو جدانشدنی از محیط اداری و دفاتر کار

پرچم رومیزی، یک پرچم تبلیغاتی است که در محیط‌های کسب‌وکاری دفاتر، فضاهای رسمی، کنفرانس‌ها و جلسات مهم برای نمایش نماد و هویت شرکت یا سازمان استفاده می‌شود. این پرچم‌ها اغلب دارای نمادها و پرچم‌های ملی هستند و به‌عنوان یک ابزار با ارزش در تبلیغات و نمایش هویت کسب‌وکاری عمل می‌کنند. انواع مدل پرچم‌های تبلیغاتی رومیزی که مدیران موفق بیشتر از طهران پرچم سفارش می‌دهند موارد زیر هستند:

  • پرچم رومیزی طرح دلخواه ریشه‌دار: در این مدل، چاپ دیجیتال به‌صورت پشت و رو در پرچم انجام می‌شود. سایز آن معمولا در سایز 21cm * 30cm عرضه می‌شود. پایه آن در 2 مدل سنگی و استیل است.
  • پرچم رومیزی طرح دلخواه مدل T ساتن تایوان: جنس پارچه ساتن تایوان و جنس پایه استیل بوده و چاپ به‌صورت پشت و رو است. همچنین دور پرچم توسط لیزر برش داده می‌شود تا تصویری واضح و زیبا از نماد و پرچم ارائه داده شود.
  • پرچم رومیزی طرح دلخواه و ایران مدل T: جنس پارچه ساتن تایوان بوده و اغلب برای پرچم ایران خریداری می‌شود.
پرچم رومیزی چاپ شده در تولیدی

پرچم رومیزی مدل پایه سنگی و T

پرچم رومیزی معمولاً شامل نمادها و لوگوی شرکت یا سازمان است که هویت و برند آن را نمایان می‌کند. این پرچم‌ها بسیار سبک و قابل‌حمل هستند و به‌سادگی در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند. این پرچم‌ها با طراحی جذاب و با کیفیت می‌توانند تأثیر زیبا و حرفه‌ای را در فضای کاری ایجاد کنند و به جلب‌توجه مشتریان و مخاطبان کمک کنند.

پرچم‌های ساحلی مناسب نمایشگاه‌ها و فضای باز

دسته‌بندی فوق‌العاده متنوعی از این محصولات نیز عرضه می‌شد که شما می‌توانید به‌عنوان یک مدیر موفق آن‌ها را بر اساس نیاز خود با یکدیگر مقایسه و سپس تهیه کنید. مدل‌های زیر جزو پرفروش‌ترین پرچم‌های ساحلی هستند که مدیران موفق آن‌ها را تهیه می‌کنند:

  • پرچم ساحلی پارچه مات و براق (بدون پایه و میله): در 7 مدل ساخته می‌شود و دورو است.
  • پرچم ساحلی 4 متری تک رو پشت نما 100%: پارچه مات ایرانی با واسطه ثابت
  • پرچم ساحلی 2/5 متری دو رو پارچه مات ایرانی: دارای پایه ایونت و میله وارداتی
  • پرچم ساحلی تک رو 3 متری پارچه مات ایرانی: پرچم 3 متری تک رو بوده و پایه از گرانول و میله وارداتی است.
  • پرچم ساحلی F پارچه مات ایرانی 2/8 متری: تک رو بوده و از نوع مدل سامورایی پرچم‌های ساحلی است. نوع پایه گرانولی و با چاپ دیجیتال طراحی می‌شود.
پرچم های ساحلی برای نمایشگاه های تبلیغاتی

انواع پرچم ساحلی برای نمایشگاه

پرچم‌های بادبانی در ورزشگاه‌ها و استادیوم‌ها، پارک‌ها و فضاهای عمومی، مکان‌های تجارتی، مکان‌های مهم اجتماعی مانند دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کمپ‌های نظامی،نمایشگاه‌ها و… استفاده می‌شود.

پرچم تشریفاتی با طرح لوگو و برند شما

در محیط‌های تشریفاتی و در مراسم و رویدادها بسیار از این پرچم استفاده می‌شود. این پرچم‌ها باید به طور معمول ساده و ریشه‌دار باشند تا در مکان‌های رسمی مختلف قابل‌استفاده باشند. می‌توان گفت که این پرچم‌ها در دسته‌بندی مدرن‌تری قرار می‌گیرند و اغلب رنگ‌های رسمی و نمادین دارند. بیشتر توسط مدیرانی سفارش داده می‌شود که ترجیح می‌دهند از پرچم در یک محیط رسمی، آفیس و فرم‌های تشریفاتی استفاده کنند. پرچم تشریفات طرح دلخواه ساتن تایوان، ریشه دار، پایه خورشیدی از مدل‌های پرفروش این پرچم است.

پرچم های تشریفاتی یک شرکت مدیرتی

پرچم های تشریفاتی در اتاق یک مدیر موفق

این پرچم ها در طهران پرچم بیشتر مورد توجه مدیران کسب و کار هستند:

همان طور که مشاهده فرمودید سطح متنوعی از پرچم‌ها را در این راهنما معرفی کردیم که در محیط اداری، دفتر، آفیس، سالن کنفرانس، اجتماعات و همین‌طور نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند، متداول‌ترین پرچم‌هایی که مدیران موفق بیشتر سفارش می‌دهند پرچم رومیزی، بادبانی و تشریفاتی هستند. حال این پرچم‌ها به تقسیم‌بندی سبک‌های اسپرت و رسمی، بدون ریشه و ریشه‌ دار در سبک‌هایی با پایه‌های خاص عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدیران موفق این مدل پرچم‌های تبلیغاتی را بیشتر سفارش می‌دهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

loadingcaptcha