خرید انواع پرچم محرم برای عزاداری های کوچک و بزرگ از تولیدی طهران پرچم

خرید پرچم محرم مشکی مدل های خیابانی

پرچم مشکی خیابانی 8 متری و 10 متری محرم 1402

قیمت پرچم محرم 1402

در عکس های زیر قیمت انواع پرچم کوچک و بزرگ محرم در مدل های متنوع را قرار داده ایم. قیمت ها کامل بروز هستند و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با طهران پرچم تماس بگیرید. کیفیت و قیمت پرچم محرم 1402 در کارخانه تولیدی طهران پرچم با توجه به تنوع محصولات بسیار مناسب است.

با توجه به مدل های پرچم زیر قیمت های متفاوت است و قیمت پرچم محرم خیابانی سایز 8 متری از 8.600.000 ریال شروع می شود تا 10 متری 14.500.000 ریال است. سایر مدل ها هم از 450.000 ریال تا 7.200.000 ریال قیمت گذاری شده اند.

انواع پرچم محرم خیابانی قیمت به ریال
پرچم سایز 8 متر * 1.5 متر 8.600.000
پرچم سایز 10 متر * 1.5 متر 11.000.000
پرچم سایز 8 متر * 2 متر 12.000.000
پرچم سایز 10 متر * 2 متر 14.500.000
پرچم های مشکی ساده با قیمت مخصوص ماه محرم 1402

قیمت پرچم های مشکی ساده

پرچم های دیجیتال مخصوص محرم با قیمت ارزان

خرید پرچم محرم ارزان

فروش و چاپ انواع پرچم محرم بزرگ

قیمت پرچم محرم بزرگ از 5 متری تا 15 متری

خرید انواع پرچم عزاداری ماه محرم

برای خرید پرچم های محرم با طرح دلخواه خود می توانید طرح مورد نظرتان را برای ما در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. توجه داشته باشید که چاپ پرچم محرم با دستگاه دیجیتال انجام می شود از همین رو پرچمی که به دست شما می رسید بسیار با کیفیت می باشد و طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به پرچم های سیلک دارد اما این نوع پرچم ها دوام بیشتری دارند و دو طرف نما می باشند.

پرچم محرم بزرگ هیئت

پرچم محرمی

ایران کشوری است اسلامی که در آن برای برخی ماه های مراسم های زیادی برگزار میگردد. جامعه ای دینی که به اصول دینی و برگزاری مراسمات پایبند بوده و یکی از مراسم های آن، سوگواری محرم و عزاداری به مناسبت شهید شدن حسین بن علی و یارانش است. شامل عاشورا و تاسوعا بوده و چهل روز به طول می انجامد. موضوع مهم در رابطه اینگونه مراسم ها، استفاده از اِلمان هایی است تا این رویدادهای مهم مذهبی را به تصویر بکشد و پرچم محرمی یکی از قدیمی ترین اسباب نمایشی در این مراسم های است.

پرچم مشکی یا حسین بزرگ

پرچم بزرگ یا حسین

قیمت پرچم های سفارشی محرم

در مورد قیمت پرچم محرم بزرگ نکته مهم سایز پارچه و نوع پارچه ای است که انتخاب میکنید. همچنین نوع چاپ در طهران پرچم چون به دلیل استفاده از روش چاپ دیجیتال بسیار باکیفیت است، طبیعتا نسبت به روش های قدیمی و منسوخ شده؛ پرچم محرم بزرگ قیمت بیشتری دارد.

نوع پارچه پرچم های محرم

با فرا رسیدن روزهای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، گنبد امام که در طول سال به رنگ قرمز است، با پرچم های رنگ مشکی به منظور نشان دادن ایام حزن و اندوه، تعویض میگردد. حال پارچه های استفاده شده برای مراسم های عزاداری ماه محرم معمولا از جنس جیر، ساتن و یا ژرسه و اغلب به رنگ های سبز (نشانه اسلام) و رنگ مشکی (نشانه سوگواری) است. همچنین چاپ هایی که میتوان برای این پرچم ها انجام داد چاپ دیجیتال، سیلک و دیسپرس است.

خرید پرچم های مذهبی ماه محرم

طهران پرچم؛ مجموعه ای بزرگ و قابل اعتماد که تولید کننده انواع پرچم با بهترین کیفیت تولید است. همچنین سالانه توانسته است با چاپ انواع پرچم از جمله پرچم های مذهبی و محرم، بهترین ها را ارائه کند و رضایت مشتریان گرامی را کسب نماید و هر روز به اعتبارش افزوده شود. پرکاربردترین پرچم در اعیاد محرم، پرچم امام حسین بوده که در روزهای عاشورا و تاسوعا استفاده میشود. از این رو شما می توانید انواع پرچم محرم را با بهترین جنس پارچه، نوع چاپ و قیمت مناسب از طهران پرچم بخواهید چرا که هدف این مجموعه ارائه پرچم هایی با بهترین کیفیت تولید و رضایت مشتریان عزیز است.

قبول سفارش چاپ انواع پرچم حضرت علی (ع)

برای سفارش خرید پرچم مناسب برای شهادت حضرت علی علیه السلام با طهران پرچم تماس بگیرید.

  • سایز: 120×70
  • مدل: جاچوب
  • نوع چاپ: چاپ دیجیتال

 

انواع پرچم محرم بر اساس ساختار و اندازه

پیش‌ازاین که بیش از موارد ذکر شده، در مورد انواع پرچم محرم موجود در بازار صحبت کنیم، لازم است اشاره‌ای داشته باشیم به متداول‌ترین مدل‌ها از این پرچم‌ها که شما می‌توانید با مراجعه به شرکت‌های چاپ، نساجی و تولید انواع پرچم محرم، آن‌ها را سفارش دهید، یکی از نکات مهم در مورد این پرچم‌ها، تفاوت در بافت، جنس، روش چاپ، ابعاد، ارتفاع و اندازه و نوع کاربری و محل استفاده خواهد شد.

پرچم محرمی دستی یا رومیزی

پرچم‌های رومیزی محرم یا مدل‌های دستی، همان‌طور که از نامشان مشخص است کوچک‌ترین سایز موجود در بازار هستند. این پرچم‌ها معمولاً دارای یک استند فلزی، چوبی و یا پلاستیکی هستند. گاهی نیز صرفاً یک پایه خواهد بود که می‌توان آن را در دست گرفت. به‌طورکلی به‌صورت سیلک و سابلیمیشن چاپ می‌شوند و از پارچه‌های محبوب با قیمت مناسب و پرفروش نظیر ساتن در آن‌ها استفاده خواهد شد.

نوشته روی آن‌ها نیز ممکن است هر متنی باشد، اما انتظار می‌رود که مرتبط با ایام مذهبی ماه محرم نظیر: یا حسین (ع)، یا سجاد (ع) و… باشد. در این مورد تنوع وسیعی وجود دارد که تصمیم‌گیری نهایی بر عهده کسی خواهد بود که معمولاً به‌عنوان مسئول تدارکات قصد تهیه انواع پرچم محرم را دارد.

پرچم محرم چارچوب دار

این پرچم‌ها دارای دو سوزن هستند که به آن‌ها امکان اتصال چارچوب را می‌دهد. جنس این پرچم‌ها از فلامنت و ساتن خواهد بود که در مقابل باد، شرایط محیطی و… توانایی مقاومت لازم را داشته باشند. این پرچم‌ها ابعاد بزرگی دارند و حتی در برخی موارد به یک و نیم متر نیز می‌رسند.

پرچم عزاداری ماه محرم مدل برج

این پرچم‌ها در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که روی پایه‌های بزرگ و مخصوص شبیه به پایه‌های چراغ برق متصل می‌شوند. معمولاً جنس پارچه آن‌ها از ساتن خواهد بود. روی این پرچم‌ها هم می‌توان از نوشته‌های دیجیتال و پرینت شده استفاده کرد، هم به سراغ انواع تکه‌دوزی‌ها رفت.

پرچم بزرگ ( اهتزاز) مخصوص محرم

این مدل از پرچم‌های محرم همان‌طور که از نامشان مشخص است برای به اهتزاز درآوردن ساخته شده‌اند. روی چوب‌ها و پایه‌های بزرگ قرار می‌گیرند و ابعاد آن‌ها گاه از 2 متر شروع و حتی به 10 متر می‌رسد. معمولاً چاپ آن‌ها به‌صورت دیجیتال انجام خواهد شد. چون در این حالت هزینه نهایی کم‌تر خواهد بود. ضمن این که نوشته‌های روی آن می‌تواند به هر فونت و ابعادی باشد. این رنگ پرچم‌ها صرفاً در مدل‌های مشکی عرضه نمی‌شوند. هرکدام از پرچم‌های محرمی که به آن‌ها اشاره کردیم ممکن است در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز، آبی آسمانی و… نیز عرضه شوند.

اگر محل حرکت هیئت‌های عزاداری را به‌خوبی زیر نظیر بگیرید. می‌بینید که پرچم‌های اهتزاز دقیقاً در مقابل علم و روبه‌جلو حرکت می‌کنند.

پرچم کتیبه محرمی

پرچم‌های محرم کتیبه‌ای نیز در دسته‌بندی‌هایی هستند که معمولاً از پارچه پاناما ساخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای نصب در درب خانه‌ها، تکیه‌ها و همین‌طور مساجد استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد انواع پرچم‌های کتیبه این است که می‌توان آن را در سایزهای مختلفی تهیه کرد و معمولاً قیمت متنوعی نیز دارد. در نتیجه اگر خرید پرچم‌های کوچک و سایزهایی نظیر 50 در 50 و یا 70 در 70 را دارید می‌توانید به سراغ این محصول بروید. شرکت‌ها معمولاً آن را در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌کنند، حتی امکان استفاده از تصاویر و متن‌های دیجیتال با فونت‌های خاص نیز روی آن وجود دارد.

انواع پارچه‌های پرچم محرم

انواع پارچه‌های پرچم در دسته‌بندی‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند، برخی از آن‌ها ایرانی و برخی نیز نمونه‌های وارداتی هستند. تفاوت کلیدی میان جنس پارچه‌ها، در حوزه قیمت، نوع کاربرد و همین‌طور رنگ‌پذیری و… ایجاد خواهد شد. برخی از پرچم‌ها ابعاد مشخصی دارند. برخی در معرض دمای بالا یا پایین بدون هیچ نقصی به بهترین شکل نقش خود را اجرا می‌کنند و برخی پارچه‌ها نیز معمولاً دیرتر پاره و خراب می‌شوند که به طبع قیمتشان کمی بالاتر خواهد بود.

پارچه ساتن

پارچه‌های ساتن ساختار براقی دارند و یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها به جهت ساخت انواع پرچم محرم به‌حساب می‌آیند. پارچه محرم ساتن در رنگ‌ها و طرح‌ها و ابعاد مختلف قابل تهیه است. حتی شما امکان خرید پرچم محرم ساتن سایز بالاتر از دو متر و تا ده متر را نیز خواهید داشت. ساتن یک محصول طبیعی می‌باشد. نوع آمریکایی آن نیز در بازار ایران بسیار محبوب است.

پارچه جیر

جیر یکی دیگر از محبوب‌ترین پارچه‌ها است که برای طراحی و تولید پرچم محرم از ان استفاده می‌شود. معمولاً دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. مثل چرم ضد آب نیست اما ظاهر فوق‌العاده جذاب و سنگینی دارد که حس بی‌نظیری چیزی شبیه به پوست حیوانات القا می‌کند. از این پاچه معمولاً برای پرچم‌های محرم خاص و لوکس استفاده می‌شود که در داخل فضاها نصب می‌شوند.

پارچه مخمل

یکی دیگر از دسته‌بندی‌ها برای استفاده به‌عنوان پرچم محرم، پارچه‌های مخمل هستند که به روش‌های مختلف بافته می‌شوند. یکی از متداول‌ترین این روش‌ها دوخت به‌صورت دولا خواهد بود. روش بعدی دوخت تک لا است که البته معمولاً این پارچه‌ها قیمت کم‌تری دارند. گاهی از پارچه‌های مخمل برای دوخت اطراف پرچم محرم نیز استفاده می‌شود.

درصورتی‌که قصد ساخت پرچم محرم مخمل را دارید، می‌توانید آن را در طرح‌های برجسته و ساده تهیه کنید. در مدل‌های برجسته از دوخت برای نوشتن انواع متن و یا حتی طرح و تصویر خاص استفاده می‌شود که البته باید خاطرنشان شویم در دسته‌بندی گران‌ترین پرچم‌های محرم قرار می‌گیرد.

پارچه کش‌باف

پارچه‌های ژرسه یا کش‌بافت نیز از یک بافت با کشش طبیعی ساخته شده‌اند که تا حدی آن را شبیه به پنبه می‌دانند. این پارچه در پوشاک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرح‌های متنوعی نیز دارد. معمولاً زمانی از این پارچه استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت ساختاری فوق‌العاده بالا باشد، قابلیت تنفس و کشش عالی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پرچم‌های کش‌بافت محرم خواهد بود.

انواع روش‌های چاپ پرچم محرم

پرچم‌های محرم البته در دسته‌بندی مدل‌های دارای نوشته‌های چاپی، بدون نوشته و مدل‌های دوخت عرضه می‌شوند. مدل‌های چاپی در دسته‌بندی‌های خاص دیگری نیز قرار می‌گیرند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت. البته احتمالاً برای شما خرید پرچم محرم ارزان یک دغدغه کلی است. بخصوص اگر قصد خرید پرچم به‌صورت عمده را داشته باشید این بیشتر برای شما نمود پیدا خواهد کرد.

خرید پرچم محرم برای عزاداری های مذهبی

پرچم تشریفات محرمی با روش چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال به‌ صورت دوطرفه

اولین تکنیکی که با استفاده از آن می‌توان پرچم محرم و یا هر نوع پرچم دیگر، با هر متن و تصویر و یا حتی نشانی را چاپ کرد، استفاده از روش چاپ دیجیتال دوطرفه خواهد بود که توسط دستگاه‌های رسام انجام خواهد شد. البته می‌توانید سفارش طرح و چاپ یک‌طرفه هم بدهید. در نهایت این موارد روی قیمت، جنس پارچه و متریالی که قرار است استفاده کنید تأثیر می‌گذارد. این پرچم‌ها دارای دورنگ نیز خواهند بود. البته دستگاه‌های دیجیتال نیز بادقت‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. لازم است که کارتریج رسام‌ها در حین چاپ پرچم‌های بزرگ‌تر کامل شارژ باشد.

چاپ دیجیتال یک‌ طرفه

روش یک‌طرفه همان‌طور که از نامش مشخص است با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود. شبیه به عملیات چاپ محتوا روی کاغذ است. البته با این فرق که پرینتر از رنگ‌های مخصوص استفاده می‌کند که در اثر قرارگرفتن در معرض رطوبت و یا آب، هیچ مشکلی رخ ندهد. نکته منفی این روش این است که معمولاً رنگ‌ها در بخش دیگر و سمت دوم پرچم دیده می‌شود. درصورتی‌که از روش چاپ دیجیتال دوطرفه استفاده شود، این عیب نیز به طور کامل پوشانده خواهد شد. البته اگر جنس پارچه شما خوب باشد، به طبع این نقص کم‌تر دیده خواهد شد.

درصورتی‌که پارچه را به شکلی انتخاب کنید که سمت دیگر آن مشخص و خیلی نازک باشد، به طبع طرح نهایی خیلی جالب نخواهد بود.