راهنمای خرید پرچم ساحلی

دسته بندی مقالات
1400.11.05
گاهی اوقات اتفاق می افتد که مشتری در خصوص افزایش قیمت 70 الی 120 هزار تومانی پرچم های ساحلی این […]

گاهی اوقات اتفاق می افتد که مشتری در خصوص افزایش قیمت 70 الی 120 هزار تومانی پرچم های ساحلی این مجموعه نسبت به سایر مجموعه های دیگر تماس گرفته و جویای علت این تفاوت قیمت است. ویدیو کلیپ زیر در خصوص اجزای تشکیل دهنده پرچم های ساحلی، خصوصیات و تفاوت بارز آنان با نمونه های موجود در بازار مطالبی را عنوان می کند که پاسخگو مشتریان عزیز و شما همراهان گرامی در این زمینه خواهد بود.

برای مشاهده انواع پرچم تبلیغاتی ساحلی کلیک کنید: پرچم ساحلی

راهنمای خرید پرچم تبلیغاتی ساحلی

پرچم های ساحلی به صورت کلی از سه قسمت زیر تشکیل شده اند.

  1. پرچم
  2. میله
  3. پایه

پایه پرچم ساحلی: از جنس گرانول بوده و با اندازه های 50 سانتیمتر عرض، 50 سانتیمتر طول و با قطری برابر 3.5 الی 4 سانتیمتر تولید می گردد.

در زیر و کف این پایه یک صفحه گالوانیزه ضد زنگ به اندازه های 25 در 25 سانتیمتر به انضمام یک فرورفتگی 8 میلی متری در صفحه گرانول تعبیه شده است؛ تا صفحه گالوانیزه بدون تماس با زمین به راحتی درون آن قرار گیرد .

قسمت بالای پایه از یک شفت استفاده شده است؛ که درون میله پرچم قرار گرفته و باعث نگه داشتن میله میگردد. این پایه ضد زنگ بوده و دلیل اصلی پیچ نخوردن پرچم به دور میله خواهد بود.

در مقایسه این پایه از مجموعه تهران پرچم با یکی از مجموعه های تولید کننده، تفاوت های بسیاری به چشم میخورد.

در نگاه اول پایه کاملا هم اندازه پایه گرانولی تهران پرچم است، اما دارای قطری برابر 2 سانتیمتر است که حدود 1.5 الی 2 سانتیمتر اختلاف قطر دارد.

در قسمت کف و زیر پایه، یک صفحه فلزی جوش داده شده به لوله در بالای پایه وجود دارد. در کنار لوله فلزی مذکور یک پیچ تعبیه شده است. هنگامی که میله پرچم درون این لوله قرار می گیرد و پیچ سفت می گردد، پرچم به دور میله خواهد پیچید و این بزرگترین اختلاف و تفاوت این گونه پایه ها با پایه های اختصاصی مجموعه تهران پرچم است.

میله های ساحلی: میله های پرچم در این مجموعه همگی وارداتی بوده و از آلومینیوم ساخته شده اند.

این میله ها دارای یک گیره در پایین خود بوده و قسمت بالای آن ها از فیبر کربن تشکیل شده است. شایان ذکر است، میله های فوق الذکر کاملا نشکن ، انعطاف پذیر و حمل آنان نیز بسیار آسان و راحت است.

در صورتی که میله های پرچم مشاهده شده در بازار، به راحتی قابل حمل نبوده، شکننده و بدون پوشش گالوانیزه و ضد زنگ هستند.

پرچم های ساحلی: در دو مدل

  • تک رو
  • دو رو

تولید و ارائه می شوند. پرچم های تک رو، پشت نما هستند و پرچم های دو رو تهران پرچم از ساتن 9 کیلویی کره ای براق تولید می گردند.

کلیه پرچم ها در این مجموعه دارای دوختی بسیار منظم هستند که، در مقایسه با نمونه های درون بازار، کیفیتی نامناسب و دوختی نامنظم را شاهد هستیم.

پیشنهاد میشود حتما این ویدیو را تا انتها مشاهده بفرمایید، تا از اختلاف اصلی پرچم های ساحلی تهران پرچم با نمونه های مشابه درون بازار، به صورت کامل آگاه شوید.

گردآوری توسط: https://tehranparcham.com