یک شرکت به چه پرچم هایی نیاز دارد

دسته بندی مقالات
1400.07.14
لوگو ترکیبی از تصاویر و متن است که دو هدف را دنبال می کند؛ نام افراد را به مردم میگوید […]

لوگو ترکیبی از تصاویر و متن است که دو هدف را دنبال می کند؛ نام افراد را به مردم میگوید و کسب و کارها را بوسیله نماد بصری به مردم نشان می دهد. شما برای تصویرسازی یک هویت بصری از کسب و کارتان به لوگو نیاز دارید.

حدس زدن نام یک کسب و کار بلافاصله پس از نگاه کردن به لوگوی آن یکی از قدرت های لوگو است. لوگو می تواند یک شرکت را پیروز و یا شکست دهد. ایجاد یک لوگوی موفق، بازی کودکانه نیست، و همه برندهای بزرگ در یک چیز مشترک اند: لوگوهای درخشان و معجزه ی آن ها در جهانی شدن کسب و کار. معادل فارسی «لوگو» و آرم را «نشانه» گویند و نشانه ‌ ها ممکن است حرف، عدد، تصویر، طرح گرافیکی و یا ترکیبی از آنها باشند. حال یکی از روش های نشان دادن اقتدار و شایستگی یک شرکت، سازمان و یا کارخانه میتواند استفاده از پرچم باشد؛ چرا که استفاده از پرچم ها نیز یکی از روش های بسیار خوب برای جلب توجه سایرین به لوگو، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم است.

شما می توانید از پرچم ها در محیط کارتان (شرکت، سازمان، کارخانه و…) به صورت پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات و … استفاده کنید. شما می توانید با قیمت بسیار پایین و با وجود یک طرح بسیار جذاب با رنگ ها و تصاویر منحصر به فرد و قرار گیری پرچم در جای مناسب راهکاری بسیار عالی برای جلب توجه دیگران به برند و لوگوتان داشته باشید.

از چه نوع پرچم هایی میتوان برای شرکت و کارخانه ها استفاده نمود؟

استفاده از پرچم تشریفات در کنار پرچم رومیزی میتواند نماد اعتبار و همچنین اقتدار و شایستگی محیط کارتان شود.

کاربرد پرچم تشریفات:

یکی از روشهای ایده آل برای نشان دادن خود، استفاده از پرچم تشریفات است. وقتی یک شخص وارد فضای شرکت، کارخانه، کارگاه و دفتر تجاری شما می شود با دیدن پرچم تشریفات که لوگوی شرکت شما روی آن به زیبایی، شفافی و روشنی چاپ شده است، به ارزشی که شما برای کارتان قائل هستید پی خواهد برد. یک پرچم تشریفات در ابعاد مناسب با فضای شما که از هر جایی دیده شود، تبلیغ شایسته ای برای شرکت شما خواهد بود. پرچم ها همواره از نظر روانی تاثیر مثبتی روی مخاطب می گذارند.

پرچم تشریفات زیبایی خاصی را به دکوراسیون محیط کار خواهد داد. همچنین کلاس کاری را تا حد امکان افزایش می ‌دهد.

بنابراین مهم است که یک پرچم تشریفات در محل کار خود قرار دهید. پرچم تشریفات برای هیچ کسب و کاری محدودیت ندارد و تمام شرکت‌ ها و دفاتر و … برای زیبایی دکوراسیون خود می‌ توانند از پرچم تشریفات استفاده کنند.

پرچم تشریفات به دلیل آنکه یک پرچم ایستاده است می ‌توان در بیشتر مکان ‌ها از آن استفاده نمود اما معمولا پرچم تشریفات را در مکان ‌هایی قرار می ‌دهند که بیشتر دید را داشته باشد.

پرچم تشریفات را معمولا در سالن کنفرانس، هتل، نمایشگاه، اتاق مدیریت، لابی، اتاق انتظار و … استفاده می ‌کنند. پرچم تشریفات بهترین روش برای قرار دادن یک پرچم تبلیغاتی در محیط‌ های مختلف است.

کاربرد پرچم رومیزی:

یکی از مهم ترین پرچم‌ هایی است که در اتاق مدیران قرار دارد و در برخی مراسم‌ های رسمی از آن استفاده می ‌شود. این پرچم را می ‌توان در هر اداره و سازمانی مشاهده کرد.

پرچم رومیزی در اندازه‌ های مختلف و متفاوتی وجود دارد و میتوان آنها را روی میز مدیران مشاهده کرد.

این پرچم ها علاوه بر اینکه جنبه تزئینی داشته، برای کارهای تبلیغاتی نیز استفاده می شوند. پرچم رومیزی را بر روی پایه های استیل،سنگی و یا پایه های خاتم قرار می دهند.

مراکز دولتی و خصوصی، کارخانجات، و تمام مکان هایی که نیازمند پرچم های رومیزی جهت برگزاری رویدادها و مراسمات خاص فرهنگی و یا مذهبی و تبلیغ فعالیت خود هستند می توانند پرچم های رومیزی متناسب با نیازشان تهیه کنند.

یکی از ویژگی های مهم پرچم رومیزی، قیمت مناسب آن هاست. سفارش پرچم رومیزی ارزان در تعداد زیاد برای تبلیغات و سایر اهداف شما مقرون به صرفه است. در ضمن شما با یک بار سفارش می توانید بارها از این پرچم ها و مزایایشان استفاده کنید.

قرار دادن پرچم رومیزی روی میز کارتان یا در اتاقتان باعث می شود تا کارتان رسمیت بیشتری پیدا کند. وقتی مشتری یا شرکای تجاری شما در اتاقتان با شما ملاقات می کنند، دیدن لوگوی شرکت در طول صحبت هویت کاری شما را به آن ها نشان خواهد داد.

مهم است که، طرح های موجود بر روی پرچم توسط گرافیستان به صورت خلاقانه طراحی شود. توجه داشته باشید که طرح ها باید ساده باشند تا توسط تمام مردم قابل فهم و درک باشد، همچنین می توانید علاوه بر طرح ساده از متن نیز بر روی پرچم استفاده نمایید تا در نگاه اول مفهوم را به بینندگان خود برسانید. متن ها باید کوتاه و مختصر باشند و پیام را به طور واضح به بیننده برسانند.

نتیجه اینکه، پرچم خود نماد اقتدار و شایستگی یک شرکت، سازمان، کارخانه و … میباشد. که هر یک از مکانهای نام برده باید یک پرچم تشریفات، پرچم رومیزی و یا سایر پرچمهای لازم را در طراحی دکوراسیون محل کار خود داشته باشند زیرا که پرچم نه تنها باعث زیبایی محیط کار می‌ شود بلکه کلاس و وجهه محیط کارتان را افزایش داده و نظر هر شخصی را به خود جلب می ‌کند.

 

گردآوری توسط: طهران پرچم